Афилиейт акаунтът в Profitshare има много лесна и удобна навигация. В лявата му част са разположени четирите главни секции: Общи; Промоционални инструменти; Отчети; Текущи печалби.
1) Общи
В секцията „Общи” се намира менюто „Dashboard”. Тук ще намериш информация за резултатите от промотирането ти и също така бърз начин за генериране на афилиейт линкове.
Dashboard-ът е много полезна секция за мониторинг на дневните резултати и бързото генериране на нови афилиейт линкове.
Под него се намира менюто „Моят акаунт”. Тук е мястото, където можеш да коригираш твоята персонална информация, парола на акаунта и използвани методи за промотиране. Не забравяй, че трябва да декларираш всички методи за промотиране, които желаеш да използваш. Ако имаш уебсайт, в който искаш да поставяш някои от инструментите за промотиране на Profitshare, то трябва да го валидираш и да изчакаш да бъде одобрен от платформата, за да стартираш с рекламирането.
В менюто „Известия” ще намериш всички съобщения свързани с твоя афилиейт акаунт. Тук ще разбереш дали валидираният уебсайт е бил деклариран и одобрен за афилиейт промотиране, дали има промени в Общите условия на рекламодателите или в тези на платформата и друга полезна информация.
В менюто „Рекламодатели” можеш да видиш списък с всички рекламодатели в платформата, да се запознаеш с условията им за промотиране, предлагани комисиони и др.
Тук можеш да избереш продуктите на кои рекламодатели да се показват в уиджетите.
2) Промоционални инструменти
Следващата основна секция в акаунта е „Промоционални инструменти”. Можеш да интегрираш един или повече от тях и да започнеш да печелиш от афилиейт маркетинг.
Можеш да избираш от следните промоционални инструменти:
- уиджети;
- слайдери;
- афилиейт линкове;
- pool кампании;
- рекламни публикации.
Активни инструменти
Веднъж след като си генерирал и имплементирал определени промоционални инструменти за промотиране, рекламодателите могат да видят лист с инструментите, които използваш в секцията „Активни инструменти”, последвани с информация за представянето, като EPC (earning per click) – изчислява печалбата на афилиатите при 100 клика и среден CTR (click through rate) – изчислява отношението между генерираните кликове и импресии. CTR се отнася за уиджети, слайдери и pool кампании, но не и за афилиейт линкове, за които не се отчитат импресии.
Тук можеш да коригираш вече използван промоционален инструмент, чрез натискане на синия бутон. Корекцията ще последва същия процес, използван при създаването на инструмента. След като си редактирал инструмента, промяната ще се отрази веднага и в средата, в която е използван.
Ако е необходимо, в листата с активни инструменти има и опция за изтриване или архивиране на инструментите.
3) Отчети
Веднъж след като си интегрирал промоционалните инструменти, ти ще имаш възможност да следиш и тяхното представяне.
Тук имаш на разположение редица филтри, които можеш да прилагаш в зависимост от интересите ти и да разкриеш важна за бизнеса информация.
Възможните филтри са: период, промоционални инструменти, рекламодател, статус на генерираната комисиона. При избора на смарт филтри, можеш да ги приложиш за всички отчети в акаунта си, докато преминаваш от една секция в друга. Също така, можеш да сортираш информацията по възходящ и низходящ азбучен ред.
Повечето от отчетите позволяват и графичното представяне на данните, с оглед визуалното представяне на резултатите. Данните в графиките могат да бъдат групирани по ден, седмица и месец.
Всички отчети могат да бъдат свалени, така че можеш да анализираш и сравняваш резултатите по всяко време, дори и когато си офлайн.
Създаването на няколко отчета ще включват цялата информация за най-мощните ти промоционални инструменти, продадени продукти и техните категории, период на решение за регистриране на комисионата от клика.
Не забравяй, че всички данни са свързани с времето за клик на 2.0 Profitshare. Единственото изключение е “Списък с конверсии”, където ползата се посочва при регистрирането на конверсията.
Специален отчет е „Списък с продукти”, където можеш да видиш точно кои продукти са продадени чрез афилиейт промотиране. Винаги взимай предвид и информацията свързана с конверсиите като: време и инструмента, от който са получени, като включва и стойността от уебсайта на рекламодателя и получената комисионна.
4) Текущи печалба
В началото на акаунта можеш да видиш информация за „Текуща печалба”, която включва стойността на одобрените комисионни без ДДС, които не са изплатени.
След натрупване на минимум 50 лева без ДДС, ще можем да извършим автоматично плащане.
Отделно под одобрените комисиони, ще се отчетат и бонусите, когато бъдат спечелени такива. Също така, можеш да следиш и годишната си печалба.
В същата секция ще намериш и центъра за плащане, откъдето можеш да генерираш своите документи, да провериш настройките на плащанията си и да проследяваш техния статус.
Comments
0 comments
Please sign in to leave a comment.