За да имат достъп до платформата за афилиейт маркетинг – Profitshare, рекламодателите заплащат комисиона в размер на 30% от стойността на одобрените комисиони на афилиатите и евентуални бонуси.
Комисионата е стандартна и е валидна за всички рекламодатели, независимо от стойността на генерираните продажби, броят на афилиатите и генерирания трафик от афилиатите.
Така например, ако бъде регистрирана продажба на стойност 100 лева без ДДС, при 10% комисиона, размерът на дължимата комисиона към афилиатите ще бъде 10 лева. При 30% комисиона към агенцията, общата дължима сума е 13 лева.
Фактурирана сума ще бъде 13 лева – 10 лева комисиони на афилиатите + 3 лева комисиона към агенцията.
Comments
0 comments
Please sign in to leave a comment.