Google AdWords е платформа за Pay – per-Click реклама.
Посредством този метод, афилиатите могат да промотират както собствените си уебсайтове, така и да изпращат потребителите директно към сайтовете на рекламодателите.*
При Google AdWords рекламата заплащането става на клик, което означава, че за всеки посетител изпратен чрез AdWords ще заплатиш определена сума, която ще зададеш в системата.
Можеш да намериш тук подробен гид за използване на AdWords.
Промотиране чрез Google AdWords.
За да привлечеш повече посетители към уебсайта си, включващи промо оферти с афилиейт линкове, много добър начин е да го направиш чрез платена PPC реклама с Google AdWords.
Метод за създаване на афилиейт реклама, която води към уебсайта на рекламодателя.
При този тип промотиране, всеки афилиат следва да има предвид, че трябва да зададе конвертиран афилиейт линк в системата на AdWords, за да може да се извърши проследяването.
При Google AdWords рекламите, линкът към уебсайта на рекламодателя се поставя в полето „Final URL” (това е линкът, които ще зареди сред редайректа от Profitshare), а в полето „Tracking template” се поставя конвертирания през платформата афилиейт линк.
*Някои рекламодатели, като eMAG, забраняват използването на платени PPC реклами за афилиейт промотиране. Преди да стартираш някой от PPC методите за реклама, провери Общите условия за афилиейт реклама на рекламодателя и се увери, че няма ограничения за използването им.
Comments
0 comments
Please sign in to leave a comment.