Афилиейт маркетингът е форма на онлайн маркетинг, която се базира на CPA модела т.е. Cost Per Action.
В афилиейт маркетинга, един онлайн магазин или доставчик на услуги (наричан рекламодател), плаща на лицата, регистрирани в дадена платформа за афилиейт маркетинг (наричани афилиати), за всяко извършено действие в полза на рекламодателя (наричано конверсия).
Една конверсия може да представлява продажба, попълване на даден формуляр, абониране за newsletter или всяко друго измеримо действие, предварително заявено от рекламодателя.
Афилиатите печелят комисиона за всяка регистрирана конверсия. Обикновено комисионите се определят като процент от продажбата или като фиксирана сума за генерирана продажба или друго действие.
Една афилиейт мрежа, като Profitshare, работи като посредник, предлагайки бързо и ефикасно решение за печалба за афилиатите и ефективно маркетинг решение за рекламодателите.
Използваните методи за промотиране от афилиатите могат да включват реклама чрез показване на банери в техните уебсайтове, публикуването на статии, ревюта, препоръки или друг вид съдържание, промотиране чрез pay-per-click кампании (пр. Google AdWords), реклами в социалните мрежи.
Comments
0 comments
Please sign in to leave a comment.